Viesinimui

 Mokykla dalyvauja projekte „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“

  • Projekto tikslas – didinti bendrojo ugdymo įstaigų tinklo veiklos efektyvumą.
  • Projekto uždavinys – modernizuoti gamtos ir technologinių mokslų mokymo(si) aplinką.
  • Projekto partneriai: visos šalies savivaldybės, valstybinės bendrojo ugdymo mokyklos, švietimo pagalbos įstaigos, kolegijos ir universitetai.

 

Informacija eksternams

Dėl pasirinktų BE perlaikymo 2021 m. pagrindinėje sesijoje prašome kreiptis į pavaduotoją Jolantą Juodinytę (Gimnazijos Senieji rūmai). Eksternas už kiekvieną pasirinktą BE moka po 14,48 €. Mokėti pavedimu į Rokiškio J.Tumo-Vaižganto gimnazijos sąskaitą LT 947182800000142692 (įstaigos kodas 302843970; AB Šiaulių banko kodas 71828). Kontaktai: tel. 8 458 51593; e-paštas rastine@rvg.lt

Vadovaujantis Rokiškio Juozo Tumo-Vaižganto gimnazijos direktoriaus 2021 m. balandžio 30 d. įsakymu Nr. V-71., nuo gegužės 3 d. iki gegužės 31 d. Rokiškio Juozo Tumo-Vaižganto gimnazijoje:

  • ugdymas grupinio mokymo(si) forma gimnazijos I-III klasių mokiniams pagal pagrindinio ugdymo ir vidurinio ugdymo programas organizuojamas nuotoliniu ugdymo proceso organizavimo būdu.
  • ugdymas vidurinio ugdymo programos baigiamosios klasės mokiniams organizuojamas mišriu būdu, užtikrinant valstybės lygio ekstremaliosios situacijos operacijų vadovo nustatytas asmenų srautų valdymo, saugaus atstumo laikymosi ir kitas būtinas visuomenės sveikatos saugos, higienos, asmenų aprūpinimo būtinosiomis asmeninėmis apsaugos priemonėmis sąlygas ....
  • Pradžia

Metodinis leidinys

Erasmus+

 

 

Pasibaigusio Erasmus+ KA1 projekto rezultatas- metodins leidinys apie vertinimo metodus

                             Baigėsi Erasmus+ KA1 projektas “Tobulėjantys mokytojai- geresnė mokykla”. Projekto metu dalyviai vyko į kvalifikacijos kėlimo kursus ir darbo stebėjimo vizitus užsienio mokyklose. Įgytas žinias ir patirtis, apie kurias galite paskaityti ankstesniuose straipsniuose, projekto dalyviai taikė savo veiklose. Projekto  rezultatas- metodinis leidinys „Modernūs ir kūrybiški mokinių mokymosi pažangos į(si)vertinimo metodai ir būdai 21-ojo amžiaus Europos mokyklose “ yra visų projekto dalyvių bendras darbas.

Skaityti daugiau ...

Rugsėjo 1-osios šventė

10.00 val. Senųjų rūmų padalinyje (prie paminklo)
11.00 val. Romuvos padalinyje (kieme)

Skaityti daugiau ...

Reikalingas chemijos mokytojas

Rokiškio Juozo Tumo – Vaižganto gimnazija

Reikalingas chemijos mokytojas. Darbo krūvis - 0,42 etato „Romuvos“ ir Senųjų Rūmų padaliniuose.

Skaityti daugiau ...

Kvalifikacijos kėlimo kursai Barselonoje

Erasmus+

 

 

Barselonoje (1)          Projektas ,,Tobulėjantys mokytojai-geresnė mokykla” artėja į pabaigą, vykdomos suplanuotos veiklos ir užbaigiami darbai. Pagal Erasmus+ KA-1 projekto veiklų planą kovo pradžioje gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ir dvi mokytojos dalyvavo savaitės trukmės kvalifikacijos kėlimo kursuose Barselonoje, Ispanijoje. Paprašiau  dalyvių pasidalinti savo patirtimis ir įspūdžiais apie mobilumo vizitą, t.y. ar kursų turinys atitiko jų lūkesčius, ką naudingo ir vertingo sužinojo ir planuoja pritaikyti savo darbe ar gimnazijos veiklose, su kokiais iššūkiais ir sunkumais susidūrė bei kas paliko didžiausius įspūdžius.

Skaityti daugiau ...

Emilija Trumpaitė – Lietuvos mokinių respublikinės astronomijos olimpiados prizininkė

18-osios Lietuvos mokinių astronomijos (LAO) olimpiados baigiamasis etapas vyko balandžio 23–24 d. nuotoliniu būdu. LAO baigiamojo etapo dalyviams – 6–8 klasių mokiniams – šešių uždavinių sąlygos buvo išsiųstos elektroniniu būdu. Uždavinių sprendimui buvo skirtas 3 val., kurioms baigiantis sprendimų kopijos turėjo būti išsiųstos elektroniniu paštu uždavinių ekspertams. 9–12 klasių mokiniai dalyvavo nuotolinėje Estijos mokinių astronomijos atviroje olimpiadoje, kuri vyko balandžio 23 d. Šioje nuotolinėje olimpiadoje, kurią estai organizavo pirmą kartą, galėjo dalyvauti įvairių pasaulio šalių mokiniai. Todėl dalyvių skaičius buvo įspūdingas – per 700. Uždaviniai buvo sprendžiami prisijungus prie Estijos olimpiadų tinklalapio. Per pirmąją sprendimų valandą mokiniai turėjo išspręsti tris trumpus (paprastesnius) uždavinius, o per kitas tris valandas – keturis ilgus (sudėtingesnius) uždavinius. Nuotolinės olimpiados dalyviai susidūrė ir su problemomis – dėl tinklo apkrovos trūkinėjo ryšys,  ne visiems pavyko prisijungti, nesisekė įkelti uždavinių sprendimų.

Skaityti daugiau ...

Daugiau straipsnių...