Rokiškio Juozo Tumo-Vaižganto gimnazijos direktoriaus 2021 m. sausio 4 d. įsakymu Nr.V-1, nuo 2021m. sausio 6 dienos iki sausio 31 dienos gimnazijos I-IV klasių mokinių ugdymas pagal pagrindinio ugdymo ir vidurinio ugdymo programas vykdomas nuotoliniu būdu.

(skaityti įsakymą)

Informacija eksternams

Dėl pasirinktų BE perlaikymo 2021 m. pagrindinėje sesijoje prašome kreiptis į pavaduotoją Jolantą Juodinytę (Gimnazijos Senieji rūmai). Eksternas už kiekvieną pasirinktą BE moka po 14,48 €. Mokėti pavedimu į Rokiškio J.Tumo-Vaižganto gimnazijos sąskaitą LT 947182800000142692 (įstaigos kodas 302843970; AB Šiaulių banko kodas 71828). Kontaktai: tel. 8 458 51593; e-paštas rastine@rvg.lt

Kvalifikacijos kėlimo kursai Barselonoje

Erasmus+

 

 

 Barselonoje (1)         Projektas ,,Tobulėjantys mokytojai-geresnė mokykla” artėja į pabaigą, vykdomos suplanuotos veiklos ir užbaigiami darbai. Pagal Erasmus+ KA-1 projekto veiklų planą kovo pradžioje gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ir dvi mokytojos dalyvavo savaitės trukmės kvalifikacijos kėlimo kursuose Barselonoje, Ispanijoje. Paprašiau  dalyvių pasidalinti savo patirtimis ir įspūdžiais apie mobilumo vizitą, t.y. ar kursų turinys atitiko jų lūkesčius, ką naudingo ir vertingo sužinojo ir planuoja pritaikyti savo darbe ar gimnazijos veiklose, su kokiais iššūkiais ir sunkumais susidūrė bei kas paliko didžiausius įspūdžius.

Rita Kairelytė- Milaknienė, anglų kalbos mokytoja:

  ,,"Digital media: The classroom of the Future"(liet. Skaitmeninės informacijos priemonės: Ateities klasė”) kursai buvo skirti mokytojams, norintiems gilinti praktines, įvairių skaitmeninių programų žinias. Mokytojai taip pat mokėsi suprasti naujos mokinių kartos poreikius, stiprinti jų įsitraukimą į ugdymo procesą bei gerinti  mokytojų ir mokinių bendravimą.

    Kursų metu, dėstytojas A. Pumpo supažindino su įvairiausių skaitmeninių programėlių (autorap, fyuse,panorama360) bei tinklapių (canva.comsymbaloo.comdfcworld.com) panaudojimu pamokose. Programėles tikiuosi ateityje sėkmingai pritaikyti . Taip pat buvo atkreiptas dėmesys į saugų interneto naudojimą ir priminta apie grėsmes, su kuriomis gali susidurti mokiniai naudodamiesi įvairiais internetiniais šaltiniais.

     Kursų medžiaga buvo pristatyta paprastai, įdomiai ir svarbiausia suprantamai.

Labai džiaugiuosi, kad kursų metu dėstytojas pateikė naudingos ir medžiagos, kurią išbandėme praktiškai ir kuri bus įdomi šiuolaikiniams mokiniams.”

Rita Mauricienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui:

       ,,Tai buvo įdomi patirtis, patobulinau anglų kalbos įgūdžius, praplėčiau savo akiratį.

 Grupėje buvome tik penki kursų dalyviai (Iš Vengrijos, iš Kroatijos ir  iš Lietuvos). Visi pristatėme savo šalį, savo mokyklą, kokių lūkesčių vedini atvykome. Įdomu buvo sužinoti apie tų šalių švietimo sistemas. Lektorė Marta kursų metu nuolat keitė darbo metodus. Tai padarė įspūdį ir tai panaudosiu savo darbe. Įgijau daug naudingos informacijos apie darbą komandoje, pareigų komandoje pasiskirstymą, žmonių skirtybes, spec. poreikių mokinių ugdymą, aplinkos poveikį mokiniui, jo emocinę savijautą.

       Didžiausią įspūdį padarė dalyvių paprastas, nuoširdus bendravimas. Patiko lektorė: profesionali, šiltai bendraujanti, empatiška. Didžiausias sunkumas ir iššūkis- ribotas bendravimas anglų kalba.

Na ir ,žinoma, Barselona - nuostabus miestas...”

Jūratė Matiukaitė, informacinių technologijų mokytoja:

       ,,Į šiuos kursus važiavau kaip klasės vadovė. Man itin svarbus klausimas  - ar klasė gali tapti komanda. Iš savo praktikos ir įvairių šaltinių (edukatoriai.lt) esu susiformavusi nuomonę, kad klasė ne tik gali, bet ir privalo tapti komanda. Mokymasis mokykloje be priklausymo komandai taptų tiesiog neįmanomas. Tiek žinių, tiek savęs pažinimo bendram kontekstui yra labai svarbus buvimo komandos nariu jausmas. Todėl, atsiradus galimybei, pasiryžau pasimokyti ir pagilinti savo žinias EUROPASS Teacher Academy organizuojamuose kursuose „Team building for School: Play and Fun, Building Educators‘ Communities“ ( liet.,,Komandos formavimas mokykloje: žaidybinis ir smagus švietimo bendruomenės formavimas.”)

           Kursų metu išmokome įvairių pozityvių  komandos formavimo veiklų. Sužinojome ir įgijome bendravimo įgūdžių, kaip skatinti komandos formavimą, kad būtų sukurta bendradarbiavimo ir problemų sprendimo aplinka, bendruomenės atmosfera, tolerancija, komandos dvasia.

Įgijome  daug psichologinių žinių apie komandos formavimą, asmenybės ugdymą ir veiklos planavimą.

Mokėmės stiprinti kūrybiškumą ir pasitikėjimą savimi dirbant mokytojų komandoje.

Išmokome įvairių veiklų, kurias, tikiuosi, galėsime panaudoti, kurdami klasės ar mokyklos komandas.

           Didžiausią įspūdį paliko Barselona, puikus, nuostabus miestas, skanus maistas ir įspūdingi aplankyti objektai. Kursų aplinka labai maloni ir draugiška, o dėstytoja nuostabi. Be abejo, pagilinome anglų kalbos žinias. Netikėta buvo tai, kad angliškai susikalbėti buvo gana sudėtinga. Kartais buvo reikalinga rimta pagalba. Tačiau šiuolaikinės technologijos ir Google translator padėjo ypač kebliose situacijose.  Išvada – anglų kalbą dar reikia mokytis ir mokytis.

           Viskas buvo labai gerai, tik viską sugadino kasdien nepaprastai sparčiai plintantis COVID – 19 virusas, dėl kurio ir mūsų mokymai sutrumpėjo 1 diena. Nuotaika nebuvo pati geriausia. Atsirado nerimas. Susidūrėme su pačiomis pirmomis karantino įvedimo taisyklėmis Ispanijoje.  Tačiau į namus spėjome grįžti ir nemalonių lauktuvių neparvežėme.

I.Laužadienė